به سایت سئو و بهینه سازی سایت با بهرین روش طراحی سایت در تهران خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

لباس عروس، لباسی بی نظیر و خاص است. در کنار تولد و مراسم ختم، عروسی یکی از سه مناسبت با اهمیت و بزرگ در زندگی هر شخص است و تنها موقعیتی است که فرد در معین کردن چگونگی آن و عظمت و جلوه برگزاری مراسم عروسی، نقش محوری را برعهده دارد.

روز عروسی برای عروس، بیشتر از چیزی که برای داماد ارزشمند است، دارای اهمیت می باشد و روز بزرگ زندگی او حساب می شود. در تمام تاریخ، بانوان همواره تلاش می کردند تا لباس عروس خاصی داشته باشند که با شرایط و عرصه جشن و شادی متناسب باشد و باعث بشود تا عروس زیبا را زیباتر از آنچه هست، نشان بدهد و مجلس عروسی که چندان زیبا نیست، با انتخاب یک آرایشگاه عروس و لباس عروس عالی حداقل عالی و با جلال به نظر برسد.
در دوران باستان عروس ها برای نشان دادن خوشحالی خود، از رنگ های شاد و روشن برای لباس عروس استفاده می کردند. رنگ سفید مدتی طولانی است که به عنوان رنگی سنتی و متعارفش برای لباس عروس پذیرفته شده است، اما لباس عروس همیشه به رنگ سفید نبوده است.
پیش از آن دخترها، بسته به موقعیت اجتماعی خود، انواع متنوعی از رنگ ها و مواد را برای لباس عروس انتخاب می کردند.

 در آن زمان رنگ سفید علامتی از پاکدامنی و عفاف نبود، در واقع رنگ آبی دارای این معنا بود.در حقیقت بسیاری از زنان به همین علت رنگ آبی را برای لباس عروس خود انتخاب می کردند.

و رنگ سفید علامت ثروت و قدرتمندی بود.محور توجه لباس عروس از دهه ۱۹۵۰ تغییر کرد. در این دوره بیشتر ازهمه، اصرار بر روی منش خود عروس است.در این دوره عروس ها می توانند تقریبا ازهر نوع و سبک لباسی برای آیین ازدواج خود استفاده کنند، یک لباس دیزاین شده بسیار تزئین شده و مجلل یا حتی یک لباس ساده غیر رسمی. هر سبکی که عروس انتخاب کند تا زیباتر به نظر برسد، قابل قبول است.بنابراین شما می توانید هر رنگی را برای لباس عروس خود انتخاب کنید،

منبع: مطالبی در ارتباط با انواع مدل لباس عروس و رنگ آن و نگاهی به تارخچه لباس عروس

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : برگزاری مراسم عروسی , آرایشگاه عروس ,
بازدید : 41
تاریخ : دوشنبه 05 مرداد 1394 زمان : 23:08 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

این وبلاگ در مورد مهاجرت,برگزاری عروسی و دکوراسیون فعالیت میکند.در زمینه مهاجرت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا و کشورهای مختلف ارائه میدهد.این وبلاگ دارای محتوای تخصصی در مورد دکور و طراحی داخلی میباشد.همچنین در زمینه برگزاری عروسی مقالاتی در مورد تشریفات مجالس ,شام عروسی و... ارائه میدهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 47
باردید دیروز : 26
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 558
بازدید سال : 5,408
بازدید کلی : 46,299

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی