به سایت سئو و بهینه سازی سایت با بهرین روش طراحی سایت در تهران خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

مراقبت از پوست با استفاده از لوسیون بدن

لایه برداری و پیلینگ پوست تاثیر زیادی در جوان سازی و شادابی پوست دارد و از جمله کارهای مهم برای زیبایی به شمار می رود. از زمانهاي گذشته جلو گيري از روند پيرشدن پوست از طريق حفظ و نگهداري جواني و سلامت پوست يکي از دغددغه هاي فکري بشر بوده است. چرا  که پوست اولين جايي است که مورد قضاوت ديگران قرار مي گيرد. سابقه استفاده از اسيد هاي زيبايي و استفاده از شيرحمام (اسيد لاکتيک) توسط کلوپانراويا استفاده روميان از وان شراب به اعصار گذشته باز مي گردد. استفاده از مواد سوزاننده در پاپيروس بدست آمده از3500سال پيش از مبداء تاريخ مصر نقل شده است. ولي نخستين اقدام عملي به دهه1870 باز مي گردد که خميري تهيه کرد که از آن به منظور لايه برداري پوست استفاده مي شد. در اواخر دهه 30در ايالات متحده«آنتوانت لاگاس» اقدام به پيلينگ با فنل کرد. وي از روش پدرش که پزشکي فرانسوي بود براي بهبود اسکار هاي ناشي از جراحات جنگ پيروي مي کرد.

فوايد لايه برداري در عصر حاضر

در عصر حاضر و با پيشرفت زندگي صنعتي و آلودگي هاي محيطي و از همه مهمتر نازک شدن رو به ازدياد لايه اوزون که خود نقش بسزايي در فيلتر طيف سوء اشعه ماوراء بنفش خورشيدي بازي مي کند و پوس انسان در اين ميان از همه اعضاء آدمي در دسترس تر و آسيب پذيرتر است، نياز مبرمي به حفاظت از  اين عوامل مضر زيست محيطي دارد. از عوارض سوء تابش اشعه فرابنفش مي توان به بدخيمي هاي پوستي، لکه هاي پوستي، کک و مک، تلانژکتازي، کراتوزهاي آفتابي، تغيير رنگ پوست و ايجاد چين و چروک در پوست اشاره نمود. براي درمان پوستهاي آسيب ديده مجموعه اي از روشها به نام پيلينگ صورت مي گيرد که موجب تصحيح بسياري از مشکلات در اپيدرم و يا درم مي شود.

پوست خشک مي‌تواند از لايه برداري فيزيکي بسيار ملايم که هر چند گاهي وقتي چهره‌تان تيره و پوسته پوسته بنظر مي‌رسد، سود ببرد. نه اينکه لايه برداري را يک بخش از روتين روزانه‌تان قرار دهيد. همچنين مي‌توانيد از ماسک هاي لايه بردار ? تا ?? دقيقه‌اي براي يک لايه برداري سريع استفاده کنيد. معمولا اين ماسک‌ها شامل شکر قهوه‌اي، يک ضد عفوني کننده‌ي طبيعي و توت فرنگي وحشي هستند که سلول‌هاي مرده‌ي پوست را حل و پوست را به جاي بيشتر خشک کردن، تغذيه مي‌کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 67
تاریخ : سه شنبه 02 دی 1399 زمان : 11:05 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

این وبلاگ در مورد مهاجرت,برگزاری عروسی و دکوراسیون فعالیت میکند.در زمینه مهاجرت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا و کشورهای مختلف ارائه میدهد.این وبلاگ دارای محتوای تخصصی در مورد دکور و طراحی داخلی میباشد.همچنین در زمینه برگزاری عروسی مقالاتی در مورد تشریفات مجالس ,شام عروسی و... ارائه میدهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 84
باردید دیروز : 26
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 595
بازدید سال : 5,445
بازدید کلی : 46,336

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی