به سایت سئو و بهینه سازی سایت با بهرین روش طراحی سایت در تهران خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

5 نکته مهم در هنگام طراحی وب سایت
این محتوا توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان و بهینه سازی سایت ایفانت تهیه شده است.

نکته 1: از لینکهای حرکت دار بپرهیزید !
در طراحی صفحات خود سعی کنید از استفاده از لینکهایی که در حال حرکت هستند یا لینکهایی که همواره تغییر رنگ می دهند یا چشمک می زنند پرهیز کنید . همچنین سعی نکنید که لینکهای بازدیددیده شده و بازدید نشده را با تفاوت رنگ از یکدیگر جدا کنید . تصور بر این است که اینکار بازدید کننده را در یافتن راهش در میان صفحات یاری خواهد کرد اما بررسی ها نشان داده اینکار تنها باعث گیج شدن بازدید کننده ها می شود !

نکته 2 : تنها چند کلیک آنورتر!
محتویات سایت خود را همیشه در دسترس بازدید کننده نگاه دارید . هر صفحه از سایت شما باید از طریق هر صفحه دیگر قابل دسترسی باشد . سعی کنید پیوندهای میان صفحاتتان را طوری طراحی کنید که بازدید کننده در هر کجای سایت که باشد بتواند با حداکثر 4 کلیک خود را به صفحه مورد نظر برساند. شما باید به طور مرتب ساختار صفحات و ارتباط بین آنها را در سایتتان مساهده کرده و مشکلات احتمالی را بر طرف کنید. بازدید کننده ها برای این به سایت شما می آیند که با شما و خدماتتان آشنا بشوند پس بهتراست کاری نکنید که آنها واردار شوند برای کسب اطلاعات در سایت شما حفاری کنند!

نکته 3 : جستجو چرا ؟ فقط لینک !
برخی از سایتها سیستمی برای جستجو در میان اطلاعات خود دارند . اما سعی کنید تا جایی که ممکن است از قرار دادن این سیستم در سایتتان بپرهیزید. حتی بهترین موتورهای جستجو هم در بعضی موارد نتایجی غیر از آنچه که شما می خواهید به شما ارائه می دهند و این باعث گیج و گم شدن شما در میان صفحات می گردد. همچنین بیشتر کاربران هم طرز استفاده مفید از موتورجستجو را بلد نیستند. بنابراین پیشنهاد می شود که بجای استفاده از سیستم جستجو در سایتتان پیوندهای بین صفحاتتان را طوری دقیق و کارا طراحی کنید تا کاربران براحتی بتوانند بوسیله لینکها به اطلاعات مورد نیاز خود دستیابی پیدا کنند و نیازی به استفاده از سیستم جستجو نباشد.

نکته 4 : مسیرهای بیشتری در نظر بگیرید !
سعی کنید در طراحی پیوندهای بین صفحات سایت خود به گونه ای عمل کنید که برای رسیدن به هر صفحه بیش از یک راه وجود داشته باشد و کاربران خود را به یک مسیر محدود نکنید . به عنوان راه حل در بیشتر سایتها از منوهای کرکره ای استفاده می شود که راهی مفید برای قرار دادن مسیرهای گوناگون در صفحه است بدون اینکه فضای بالایی در صفحه اشغال کند.

نکته 5 : اطلاعاتتان را متمرکز کنید !
سعی نکنید در سایتتان محل های زیادی را طراحی کنید و اطلاعاتتان را در میان آنها پراکنده کنید چون در این صورت ممکن است کاربرانتان در میان انبوه صفحات سایت شما غرق شوند ! پراکندگی اطلاعات جزو مشخصه های یک وب سایت خوب نیست.

این محتوا توسط مرکز طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت ایفانت تهیه شده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت,طراحی سایت ارزان, سئو

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , بهینه سازی سایت ,
بازدید : 75
تاریخ : چهارشنبه 01 فروردین 1375 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

این وبلاگ در مورد مهاجرت,برگزاری عروسی و دکوراسیون فعالیت میکند.در زمینه مهاجرت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا و کشورهای مختلف ارائه میدهد.این وبلاگ دارای محتوای تخصصی در مورد دکور و طراحی داخلی میباشد.همچنین در زمینه برگزاری عروسی مقالاتی در مورد تشریفات مجالس ,شام عروسی و... ارائه میدهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 38
باردید دیروز : 26
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 549
بازدید سال : 5,399
بازدید کلی : 46,290

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی