به سایت سئو و بهینه سازی سایت با بهرین روش طراحی سایت در تهران خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

عنوان: هویج و فواید غیر باورکردنی آن!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

بسیاری از افراد از زیبایی این دو قسمت محروم هستند با روش هایی که در این بخش آمده می توانید تا حد زیادی از سیاه بودن این دو عضو رها شوید.

سياهي زانو و آرنج يک مشکل رايج در بين بسياري از خانم ها مي باشد و حتي برخي از خانم ها به دليل سياه بودن زانو يا آرنج هايشان قادر به پوشيدن دامن کوتاه يا پيراهن آستين کوتاه نيستند

اولين راه کار بسيار ساده براي سفيد کردن زانو و آرنج هايتان مخلوط کردن 1 قاشق چاي خوري جوش شيرين با مقداري شير مي باشد . اين مخلوط را طوري تهيه کنيد که حالت خميري داشته باشد و سپس به روي قسمت هاي سياه زانو و آرنج هايتان بماليد و به آرامي ماساژ دهيد و سعي کنيد اين عمل را هر روز تکرار کنيد.
 

دومين راه کار مخلوطي از زردچوبه و شير و عسل مي باشد که اين مواد نيز بايد به صورت خمير در بيايد و روي مناطق تيره ماليده شود و بعد از 20 دقيقه شسته شود.
 

راه کار سوم مخلوطي از شکر و روغن زيتون يا مخلوطي از آبليمو و عسل يا مخلوطي از آرد نخودچي و آب آهک هر سه مورد از اين مواد هر کدام که در منزل داريد يا بيشتر در دسترس شما مي باشد با هم مخلوط کنيد و روي قسمت هاي سياه زانو يا آرنج خود بگذاريد و کمي ماساژ دهيد به حالت دوراني و بعد از ?? دقيقه بشوييد البته اگر بيشتر از20 دقيقه بماند مشکلي ندارد و لازم بذکر مي باشد که سعي کنيد اين کار را هر روز انجام دهيد تا نتيجه ي بهتري را مشاهده نماييد.


نکته : سعي کنيد هميشه قبل از استفاده ي اين مواد پوست خود را تميز بشوييد يا به طور روزانه دوش بگيريد و در حين دوش گرفتن زير آب نيز آرنج و زانوي خود را ماساژ دهيد.


در این مقاله اشاره ای به سایت های تفریح و سرگرمی شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تفریح و سرگرمی،اخباربازیگران ,
بازدید : 51
تاریخ : شنبه 30 مرداد 1395 زمان : 11:50 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

این وبلاگ در مورد مهاجرت,برگزاری عروسی و دکوراسیون فعالیت میکند.در زمینه مهاجرت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا و کشورهای مختلف ارائه میدهد.این وبلاگ دارای محتوای تخصصی در مورد دکور و طراحی داخلی میباشد.همچنین در زمینه برگزاری عروسی مقالاتی در مورد تشریفات مجالس ,شام عروسی و... ارائه میدهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 68
باردید دیروز : 94
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 257
بازدید ماه : 673
بازدید سال : 5,523
بازدید کلی : 46,414

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی