به سایت سئو و بهینه سازی سایت با بهرین روش طراحی سایت در تهران خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

عنوان: نحوه چیدمان وسایل دکوری در منزل

این مقاله درمورد کابینت فلزی می باشد.

تاثیر نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است و میتواند دکوراسیون داخلی منزل شما را منحصربفرد و جذاب کند.یکی از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی، نورپردازی است. امروزه نورپردازی نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی هر ساختمانی ایفا می کند. نورپردازی مناسب می تواند فضایی بسیار چشم نواز و رویایی خلق کند و طراحی نامناسب آن نیز امکان دارد فضایی هراس انگیز و خسته کننده را به وجود بیاورد. دکوراسیون بیشتر خانه ها ترکیبی از رنگ های گرم و سرد است. بنابراین نورپردازی باید به گونه ای باشد که تمام رنگ ها به زیبایی خودنمایی کند. بنابراین شناخت انواع نورپردازی و استفاده ترکیبی از انواع لامپ ها امری بسیار مهم است. در این مطلب به صورت خلاصه شما را با این دو موضوع آشنا خواهد کرد.

براي هر قسمت از محيط نورپردازي خاص آن را انجام دهيد تا دچار مشکل نشويد.

براي مثال در آشپزخانه هم به نور محيطي و هم به نور نقطه اي براي گاز و سينک ظرفشويي نياز داريد.

براي ورودي ساختمان نورپردازي مناسبي را انتخاب کنيد. زيرا در ايجاد حس آرامش و امنيت محيط کمک فراواني مي کند. هرگز از نورکم و ملايم براي ورودي استفاده نکنيد، به اين دليل که امنيت فضارا کاهش مي دهد. البته به اين نکته توجه داشته باشيد که نورهاي زياد هم باعث ايجاد مزاحمت براي ديگران مي شود. بهترين کار استفاده از نورهاي حسگري است که به محض ورود روشن و بعد از گذشتن از محيط، دريک فاصله اي مشخص خاموش مي شوند.

از چند منبع نوري براي نورپردازي فضاي آشپزخانه، اتاق نشيمن و اتاق خواب و…استفاده کنيد تا بيشترين کارايي را از محيط مورد نظر داشته باشيد. براي مثال درآشپزخانه، نور تعبيه شده روي کانتر آشپزخانه نوري مناسب براي انجام کارهايي است که احتياج به دقت و نور زياد دارد و دراتاق نشيمن، يک آباژور پايه دار بلند در کنار کاناپه، بهترين جا براي مطالعه است. حتي در حمام هم نور بالاي آينه بايد در حدي باشد که سايه روي آينه نيفتد و در عين حال باعث خيرگي نشود. اين نور جداي نوري است که براي روشنايي کلي فضا در نظر گرفته شده است.

انتخاب آباژور ها و چراغ هاي روميزي اهميت زيادي دارد، البته در يک نگاه ساده به جنبه تزيئني آنها توجه مي شود، در صورتي که به راحتي مي توان از آنها براي نورپردازي هاي مناسب بهره گرفت، بدون اينکه نياز به سقف يا ديوار داشته باشيد. البته با توجه به فضايي که در اختيار داريد از آپاژورها استفاده کنيد.

به جاي لوستر و چراغ هاي ديواري، نور هاي مخفي ايده مناسبي براي سقف هاي بلند مي باشد. البته در دکوراسيون هاي مدرن مي توانيد از اين نورهاي مخفي استفاده کنيد، که علاوه بر زيبايي بيشتر، روشنايي ملايمي به فضاي شما مي دهد و جاي کمتري را اشغال مي کنند.

ريسه هاي نوري ابزارهاي نورپردازي تزييني و جذابي هستند که حالت خام آن ها معمولا براي تزيينات جشن ها و مراسم ها طرفداران بسياري دارد. ما مي خواهيم به شما بگوييم ظاهر چشم گيري که اين نورپردازي ها ايجاد مي کنند، مي تواند فقط مختص موقعيت ها، مکان ها و زمان هاي خاص نباشد و تمام روزهاي سال در دکوراسيون منزل شما برق و درخشش ايجاد کند.
با روشن کردن اين ريسه هاي نوري در اطراف قاب داخلي درب ورودي منزل تان، از مهمانان تان استقبال کنيد. اين ريسه ها هم چنين به عنوان نورپردازي شبانه بسيار مناسب اند، زيرا درخششي گرم ايجاد مي کنند که افراد با خواب سبک را نيز بيدار نمي کند.

ريسه هاي نوري روشي ارزان براي تعريف يک گوشه ي دنج هستند. يک پناهگاه مانند اين نمونه که هم براي کودکان جذاب است و هم براي بزرگ ترها، هزينه ي چنداني بر نمي دارد. بخش پايين ديوار را رنگ آميزي کنيد، چراغ ها را در ساختاري خيمه-مانند به کار ببريد و روي تشک يا کوسن ها لم دهيد.
ريسه هاي نوري در دکوراسيون اتاق خواب حس خوابيدن زير نور ستاره ها را القا مي کند. قرار دادن لايه اي حريري در زير اين ريسه ها، نور آن ها را ملايم مي کند.

درختان هميشه سبز تنها انواع درختان نيستند که شايستگي تزيين شدن با لامپ ها را دارند. ريسه هاي ظريف لامپ هاي LED درست مانند شمع ها نمي توانند به تأمين نور فضا کمک کنند اما در پراکندن احساس در فضا بسيار تأثيرگذار اند به خصوص وقتي از شاخه هاي لخت بتابند. به همين دليل است که برنامه ريزهاي جشن هاي عروسي طرفدار شاخه ها و شمع ها براي تزيين ميز ها هستند.

براي اتاق کودکان نور پردازي مناسبي را در نظر بگيريد.نورپردازي اتاق کودکان مخصوصا در هنگام شب اهميت زيادي دارد، زيرا همان طور که ميدانيد اغلب کودکان از تاريکي مي ترسند و نياز به يک نور ملايم در هنگام خواب دارند تا در آرامش بيشتري بخوابند. به همين علت مي توانيد از يک چراغ خواب کوچک در اتاق کودکان استفاده کنيد تا مانع ترسيدن آنها شويد.

دراین مقاله اشاره ای به دکوراسیون فیروزه ای شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : کابینت فلزی , دکوراسیون فیروزه ای , طراحی دکوراسیون ,
بازدید : 59
تاریخ : شنبه 02 مرداد 1395 زمان : 11:22 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

این وبلاگ در مورد مهاجرت,برگزاری عروسی و دکوراسیون فعالیت میکند.در زمینه مهاجرت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا و کشورهای مختلف ارائه میدهد.این وبلاگ دارای محتوای تخصصی در مورد دکور و طراحی داخلی میباشد.همچنین در زمینه برگزاری عروسی مقالاتی در مورد تشریفات مجالس ,شام عروسی و... ارائه میدهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 232
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 41
باردید دیروز : 92
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 738
بازدید سال : 5,588
بازدید کلی : 46,479

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی